Menu
Categories Browse Categories Featured Trending Vevo Movies Eros Now Marvel Aljazeera News agriculture equipment Sign in to see your channels and favorites
Gary V. Talks Mindset, K-Swiss + Why He Will Never Do Business With Michael Jordan
   Breakfast Club Power 105.1 FM
  Published: 1 week ago

314,943 Views

► Listen LIVE: http://power1051fm.com/
► Facebook: https://www.facebook.com/Power1051NY/
► Twitter: https://twitter.com/power1051/
► Instagram: https://www.instagram.com/power1051/
Show more

Comments Directly on YouTube

34 minutes ago
Saw that Gary V said he reads all the youtube comments so I hope he sees this. My name is Tony Black I'm an up and coming musician from the Bay... check out my sound cloud at https://soundcloud.com/lostboyparty and let me know what you think. A repost of any of my music would be dope. Appreciate you all.

Tony Black


3 hours ago
The craziest part about these interviews is that the people he does inspire to go out there and be entrepreneurs and start their own companies, are gonna make him money because he owns and is invested in so much. He’s giving away the game free because he doesn’t see the youth as competition but as pieces that will help build his brand. Genius


3 hours ago
I'm the problem ! I know i have no excuses and I'm impulsive when I act on my feelings


5 hours ago
I like this guy because i know he's read my comment.


5 hours ago
if you want some awesome training for the 2018 Flip Challenge visit www.AmazonPaysMyBills.com


17 hours ago
🔥🔥🔥🔥Mind Set🔥🔥🔥🔥


19 hours ago
Love Gary good guy


1 day ago
envy a yankee fan from queens..


1 day ago
People have real life problems and are supposed to change their negative mindset gtfo. No shit positivity is the way to go. Reality is people have to worry about keeping the lights on, providing food etc. this mantra of you are failing because of your mindset is bs. Statistics prove poor stay poor with the lack of resources that are not available to everybody. Not to discredit the success stories. Gary V will never know what it's like not having a fair shake regardless of his struggle upbringing. Trump is a factor, laws and bills that get passed or not effect people's lives. Where's the empathy for that Gary? If you honestly think the tax reform that's on the table doesn't effect people who are poor your are full of shit.


1 day ago
Awesome interview! I love watching the banter... I cannot believe he won't work AT ALL with Michael Jordan... LOL!


1 day ago
Niggas need to stop stunting


1 day ago
I knew nothing about this gentleman before this video and typically people with his high motor and energy ....turn me away but...I enjoyed every second of this...will look into his story more.Thanks all...


2 days ago
Love this guy


2 days ago
OMG Envy stop fucking up the flow of the interviews!!!!


2 days ago
My guy Gary hit the spot with the Mom and negativities . I’m only 22 and I feel like my life hasn’t started. Patience thanks Gary v


2 days ago
best interview of 2017


2 days ago
Mental health is key! Thx GV


2 days ago
Gary V is an absolute genius this guys brain just works in a different way


2 days ago
@GaryV I have a mobile app that will revolutionize eCommerce and retail. I'd love to run it by you. #LaceMe


2 days ago
18:26 BEST analogy ever holy shit. took everyone by surprise


Related Videos